Vabaaja kasutus

Teema: Vabaaja kasutuse analüüs 2014 a kevadel.
Eesmärk: Välja selgitada kas lapsed kasutavad oma vabaaega hästi, ja kui palju sellest nad õpivad (kui üldse).
Läbiviijad: Ma teen selle analüüsi koos oma sõbraga.
Valim: Ma sooviks infot, Vanalinna PK 8.a klassi tüdrukute, ning mõndade Tallinna 14-16 aastate poistelt.
Vahendid: Kasutan arvutit, fb ning skype, google formi.
Ajakava: 26.Mai

Küsitlus

Küsimustele vastas 26 inimest. Sellest oli piisav, et järeldusi teha, õppimise kohta.


Vastanute jaotus klassiti:


Poisid vastasid rohkem.


Mitu tundi kulutavad nad õppimisele:
Nagu näha on, õppimine pole just väga popp



Palju nad kasutavad vabastajast huvialadele:
Liikumist on isegi piisavalt neil vastajatel



Kui nende vanem on just kuskile minemas, ja ta palub neil õppida, siis kas nad hakkavad kohe õppima, või ootavad kuni viimase minutini?



Kokkuvõte:
Küsimustele vastas 26 inimest. Sellest oli piisav, et järeldusi teha, õppimise kohta.
Õpilased peaksid lihtsalt rohkem aega, kasutama koolitöödele. Kuigi kui nende hinded on korras, siis on tunne nagu see ei ole väga tähtis, kuid see tegelikult ikkagi on.  Me peaksime lihtsalt proovima õpilastel pähe saada, et õppimine on tähtis.


Soovitused:

1. Vaba aeg on selleks et seda nautida, mitte et õppida või kodus istuda. Elage, olge nagu linnud, vabad. Tehke mis tahate, maailm on meie!
2.Õpilased võiksid kodus tegeleda arvutis mängimise asemel õppimisega ;) 
3. Püsige koolis.

1 comment:

  1. Segased sõnastused ("Liikumist on isegi piisavalt neil vastajatel"). Küsimused ei anna võimalust seatud eesmärki saavutada. Pole selge millistest tulemustest on saadud ettepanekud. Kuidas on seotud õppeedukus ja õppimise aeg?

    ReplyDelete